Studie in Tulsa, Verenigde Staten :) - Reisverslagen van Roos-Sanne Claassen - WaarBenJij.nu Studie in Tulsa, Verenigde Staten :) - Reisverslagen van Roos-Sanne Claassen - WaarBenJij.nu

Studie in Tulsa, Verenigde Staten :)

Hey!!

Leuk dat je mijn blog bekijkt! Mijn naam is Roos-Sanne Claassen en ik zal in augustus naar Amerika vertrekken om daar te gaan studeren en sporten. Maar eerst zal ik 10 dagen gaan rondreizen met mijn vader. Ik heb een volledige studiebeurs gekregen van The University of Tulsa, in Oklahoma. Hier zal ik in het atletiekteam uitkomen, verder ga ik de studie International Business and Languages volgen. Op dit blog zal ik vanaf augustus 2013 mijn belevingen/ervaringen in Amerika bijhouden zodat jullie in Nederland ook op de hoogte blijven van wat ik allemaal meemaak. Verder vind ik het erg leuk als je een reactie achterlaat! :)) Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2015

Conference in NYC, en definitieve keuze is gemaakt

10 Januari 2015

Christmasbreak, lastige keuzes, eerste wedstrijd

29 Oktober 2014

Zware trainingen, twijfels, en papa op bezoek!

21 September 2014

Alweer een maand voorbij

23 Augustus 2014

Weer terug naar Amerika!!
Roos-Sanne

Hey!! Leuk dat je mijn blog bekijkt! Mijn naam is Roos-Sanne Claassen en ik ben gek op het buitenland. In augustus 2013 ben ik naar Amerika vertrokken om daar te gaan studeren en sporten. Ik had daar een volledige studiebeurs van The University of Tulsa, in Oklahoma. Ik kwam hier uit voor het atletiekteam, tevens volgde ik de studie International Business and Languages. Na 2 jaar in Amerika gewoond, gesport en gestudeerd te hebben heb ik besloten terug te keren naar Nederland. Ik volg momenteel de studie International Business and Management aan de Hanzehogeschool in Groningen. Voor deze studie is het verplicht een semester in het buitenland te studeren en een half jaar stage te lopen in het buitenland. Dit semester ga ik doen in Taipei, Taiwan, ik vertrek 5 september 2016. Mijn stage ga ik doen in Cork, Ierland, van januari 2018 tot juni 2018. Op deze blog kan je al mijn ervaringen uit Amerika en Taiwan teruglezen en vanaf 6 januari 2018 kun je mij volgen in Ierland. Verder vind ik het erg leuk als je een reactie achterlaat! :)) Veel leesplezier!

Actief sinds 05 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 37496

Voorgaande reizen:

08 Januari 2018 - 08 Juni 2018

Stage in Cork, Ierland

05 September 2016 - 16 Januari 2017

Exchange semester Taiwan

07 Augustus 2013 - 10 Mei 2015

Studie in Tulsa, Verenigde Staten :)

Landen bezocht: